Skip to content

Administratief medewerker reparaties

  • Op locatie
    • Breukelen, Utrecht, Nederland
  • Financieel/Administratief

Functieomschrijving

Word jij onze nieuwe collega?

Bij AVEX werken wij met 250 collega’s vanuit 7 vestigingen in Nederland, België en de UK aan grote en kleine projecten op het gebied van audiovisuele projectinrichting en eventsupport. Wij groeien hard en zijn om deze reden op zoek naar kandidaten voor de functie van:


Administratief medewerker reparaties (32-40 uur)

De afdeling Business Services verhelpt storingen en is verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud, de controle, reparatie en modificatie van de veelal complexe audiovisuele installaties van onze opdrachtgevers, zoals bijvoorbeeld videoconferentie systemen, omroep- en ontruimingsinstallaties, besturingssystemen, interactieve systemen en professionele beeld- en geluidapparatuur.


Als administratief medewerker reparaties ben je verantwoordelijk voor de verwerking van alle reparaties die bij AVEX worden aangemeld. Dit doe je van aanmelding tot oplevering van een gerepareerd of vervangen product. Aanmelding komen binnen via klanten of collega’s van de afdelingen installaties of service. Na aanmelding van het defecte product wordt dit meegenomen of opgestuurd naar ons kantoor in Breukelen. Vanaf dat moment start jouw proces . Je legt de ontvangst vast en behandeld het product op basis van de beschikbare informatie. Mis je informatie? Dan haal je deze op bij de klant of collega. De volgende stap is om in contact te treden met de leverancier via de mail of daarvoor beschikbare portal met wie je in verschillende stappen tot een eindconclusie komt: repareren of vervangen. Gedurende dit proces, wat soms enkele weken kan duren, blijf je in contact met de klant en manage je hun verwachtingen.


Wij vragen:

  • Een MBO werk-en denkniveau
  • Technisch inzicht, bij voorkeur opgedaan in de AV, IT of elektronica
  • Goede communicatieve eigenschappen in het Nederlands en Engels
  • Een klantgerichte houding en secuur in alle werkzaamheden


Wij bieden jou:

  • Een marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen
  • 13 extra ADV dagen die je mag verruilen voor een hoger loon of gewoon lekker vrij kan nemen
  • Een goede pensioenregeling
  • Alle ruimte voor het volgen van verschillende opleidingen/trainingen
  • Aansluiting bij de CAO Metaal en Techniek

Over AVEX

AVEX is een vooruitstrevend familiebedrijf met hoofdkantoor in Breukelen en vestigingen in  Zwolle, Utrecht, Den Haag, Brussel en London. Al meer dan 35 jaar leveren wij onze klanten innovatieve audiovisuele IT oplossingen voor projectinrichting en verzorgen het onderhoud daarvan. Maar dat niet alleen. Ook bij evenementen bieden wij alle audiovisuele eventsupport, zowel nationaal als internationaal. Vele “Top 100” bedrijven worden door onze 250 collega’s voorzien van de beste creatieve oplossingen.


Interesse?

Heb je interesse in deze functie van werkvoorbereider? Laat dan je gegevens achter via het sollicitatieformulier. Heb je eerst wat vragen die je wil doorspreken? Neem dan contact op met Tim de Vries (recruiter) via 06-51937357.

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

of