Overslaan naar content

Administratief Medewerker

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

Functieomschrijving

Word jij onze nieuwe collega?

Bij AVEX werken wij met 250 collega’s vanuit 7 vestigingen in Nederland, België en de UK aan grote en kleine projecten op het gebied van audiovisuele projectinrichting en eventsupport. En ons team groeit!

Graag komen wij voor ons Shared Service Center in contact met kandidaten voor de functie van:


Administratief medewerker

Als administratief medewerker op het Shared Service Center (SSC) ligt jouw focus op verschillende administratieve processen binnen de organisatie. Van sales ondersteuning, projectondersteuning tot en met de ondersteuning van de contract-administratie. Het SSC is daarmee de spil van de organisatie en de basis voor een goede interne ondersteuning. Werkzaamheden waar je aan kunt denken zijn op het SSC:

 
Product management: Prijswijzigingen en productbeschrijvingen;

- Sales traject: Klantgegevens actualiseren, debiteuren aanmaken, calculaties en aanmaken purchase orders, aanmaken van projecten;

- Uitvoeringstraject: Voorbereiden en plannen van projecten, credit nota's verwerken, controle en facturering en verwerken change orders;

- Services: Aanmaken, wijzigen en verlengen van servicecontracten, aanpassen omschrijving en uitzoeken van de juiste producten en koppelen aan de contracten.


Jouw profiel

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office;
  • Ervaring met ERP-software is een pré;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Affiniteit met werken in project- en/of service organisaties;
  • Snel en secuur in uitvoering van de taken.

Wat bieden wij
AVEX biedt je een afwisselende en uitdagende baan in een boeiende branche waar gebruik gemaakt wordt van de modernste technologieën. Binnen ons familiebedrijf heerst een open en positieve ‘can do’ sfeer. Plezier in je werk is de basis van goede resultaten. We stellen de klant centraal en denken proactief mee.


Naast een moderne werkomgeving bieden wij;

  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • 13 extra ADV dagen die je mag verruilen voor een hoger loon of gewoon lekker vrij kan nemen;
  • Uitgebreide pensioenregeling;
  • Aansluiting onder CAO wat de nodige mooie voordelen met zich mee brengt;
  • Collectieve voordelen voor jouw zorgverzekering.

Naast deze praktische voordelen, hebben wij een eigen AVEX Academy die je faciliteert in het volgen van trainingen in de benodigde kennisgebieden en producten ter ondersteuning van jouw persoonlijke ontwikkeling en carrière!

Je komt te werken in een enthousiast team waarin samenwerking en werkplezier voorop staan en er ruimte is voor eigen inbreng en visie.


Over AVEX

AVEX is een vooruitstrevend familiebedrijf met hoofdkantoor in Breukelen en vestigingen in  Zwolle, Utrecht, Den Haag, Brussel en London. Al meer dan 35 jaar leveren wij onze klanten innovatieve audiovisuele IT oplossingen voor projectinrichting en verzorgen het onderhoud daarvan. Maar dat niet alleen. Ook bij evenementen bieden wij alle audiovisuele eventsupport, zowel nationaal als internationaal. Vele “Top 100” bedrijven worden door onze 250 collega’s voorzien van de beste creatieve oplossingen.


Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Laat dan je gegevens achter via het sollicitatieformulier. Heb je eerst wat vragen die je wil doorspreken? Neem dan contact op met Tim de Vries (recruiter) via 06-51937357.

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

of