Overslaan naar content

Financieel administratief medewerker

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

Functieomschrijving

Word jij onze nieuwe collega?

Bij AVEX werken wij met 250 collega’s vanuit 7 vestigingen in Nederland, België en de UK aan grote en kleine projecten op het gebied van audiovisuele projectinrichting en eventsupport. En ons team groeit!


Graag komen wij voor ons Shared Service Center in contact met kandidaten voor de functie van:


Financieel Administratief Medewerker


Als financieel administratief medewerker houd jij je bezig met alle werkzaamheden rondom de financiële administratie. De focus van de functie is vooral op crediteuren, al spring je ook bij op debiteuren of andere werkzaamheden rondom controles en het boeken van orders. De financiële administratie is een onderdeel van het Shared Service Center. Dit is het administratieve hart van de AVEX organisatie en betreft een afdeling die bezig is om de gehele projectondersteuning van A tot Z in goede banen te leiden.


Je taken zien er als volgt uit:

- Het controleren, boeken en invoeren van inkomende facturen en het voorbereiden van betalingen;

- Het controleren en boeken van orders, opstellen van facturen en verwerken van mutaties;

- Proactief contact onderhouden met onze leveranciers, klanten en interne afdelingen, waarbij je doel is om te zorgen voor een tijdige/nette afhandeling van inkomende of uitgaande facturen.


Jouw profiel

- Minimaal MBO opgeleid in financiële richting

- Je hebt enige ervaring met een crediteuren administratie

- Ervaring met ERP-software is een pré

- Goede communicatieve vaardigheden

- Snel en secuur in uitvoering van de taken


Wat bieden wij

AVEX biedt je een afwisselende en uitdagende baan in een boeiende branche waar gebruik gemaakt wordt van de modernste technologieën. Binnen ons familiebedrijf heerst een open en positieve ‘can do’ sfeer. Plezier in je werk is de basis van goede resultaten. We stellen de klant centraal en denken proactief mee.


Naast een moderne werkomgeving bieden wij;

- Een marktconform salaris

- 25 vakantiedagen

- 13 extra ADV dagen die je mag verruilen voor een hoger loon of gewoon lekker vrij kan nemen

- Uitgebreide pensioenregeling

- Aansluiting onder CAO wat de nodige mooie voordelen met zich mee brengt

- Collectieve voordelen voor jouw zorgverzekering


Naast deze praktische voordelen, hebben wij een eigen AVEX Academy die je faciliteert in het volgen van trainingen in de benodigde kennisgebieden en producten ter ondersteuning van jouw persoonlijke ontwikkeling en carrière!


Je komt te werken in een enthousiast team waarin samenwerking en werkplezier voorop staan en er ruimte is voor eigen inbreng en visie.


Over AVEX

AVEX is een vooruitstrevend familiebedrijf met hoofdkantoor in Breukelen en vestigingen in  Zwolle, Utrecht, Den Haag, Brussel en London. Al meer dan 35 jaar leveren wij onze klanten innovatieve audiovisuele IT oplossingen voor projectinrichting en verzorgen het onderhoud daarvan. Maar dat niet alleen. Ook bij evenementen bieden wij alle audiovisuele eventsupport, zowel nationaal als internationaal. Vele “Top 100” bedrijven worden door onze 250 collega’s voorzien van de beste creatieve oplossingen. Wil je meer lezen en zien over AVEX?


Interesse?

Heb je interesse in deze functie als financieel administratief medewerker? Laat dan je gegevens achter via het sollicitatieformulier. Heb je eerst wat vragen die je wil doorspreken? Neem dan contact op met Tim de Vries (recruiter) via 06-51937357.

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

of