Functieomschrijving
Word jij onze nieuwe collega?
Bij AVEX werken wij met 250 collega’s vanuit 7 vestigingen in Nederland, België en de UK aan grote en kleine projecten op het gebied van audiovisuele projectinrichting en eventsupport. Wij groeien hard en zijn om deze reden op zoek naar kandidaten voor de functie van:
Service Delivery Manager
Als Service Delivery Manager treedt je namens AVEX op als contractpartner en in die hoedanigheid ben je bezig met het opbouwen en onderhouden van een succesvolle relatie met jouw klanten.
In samenwerking met onze Manager Business Services ben je leidend in het bepalen van het standaard serviceniveau, het ontwikkelen van meetinstrumenten om kwaliteit te waarborgen en te bepalen op welke wijze gerapporteerd kan worden. Je voelt je eigenaar voor het leveren van excellente service levels.
De afspraken die je maakt leg je vast in de Service Level Agreements (SLA’s). Wanneer onze diensten volledig geïnstalleerd zijn, zorg je voor een correcte naleving van de servicevoorwaarden, zowel bij de klant als intern, en stuurt bij waar nodig. Dit doe je o.a. door de functionele aansturing van de delivery organisatie. Je handelt eventuele problemen (snel) af en denkt mee met de klant door verbetervoorstellen of nieuwe diensten aan te dragen. Ook neem je actief deel in bidtrajecten ten behoeve van nieuwe contracten.
Wij vragen:
Je hebt HBO of WO werk- en denkniveau
Je hebt ruime ervaring in een vergelijkbare functie en met service alignment en/of ITIL processen
Je bent sterk in project- en stakeholdermanagement
Je bent van nature altijd op zoek naar verbetermogelijkheden en probleemoplossend ingesteld.
Naast de Nederlandse taal spreek en schrijf je vloeiend Engels.
Wij bieden jou:
Een marktconform salaris
Een auto van de zaak
25 vakantiedagen
13 extra ADV dagen die je mag verruilen voor een hoger loon of gewoon lekker vrij kan nemen
Een goede pensioenregeling
Alle ruimte voor het volgen van verschillende opleidingen/trainingen
Aansluiting bij de CAO Metaal en Techniek
Over AVEX
AVEX is een vooruitstrevend familiebedrijf met hoofdkantoor in Breukelen en vestigingen in Zwolle, Utrecht, Den Haag, Brussel en London. Al meer dan 35 jaar leveren wij onze klanten innovatieve audiovisuele IT oplossingen voor projectinrichting en verzorgen het onderhoud daarvan. Maar dat niet alleen. Ook bij evenementen bieden wij alle audiovisuele eventsupport, zowel nationaal als internationaal. Vele “Top 100” bedrijven worden door onze 250 collega’s voorzien van de beste creatieve oplossingen.
Interesse?
Heb je interesse in deze functie? Laat dan je gegevens achter via het sollicitatieformulier. Heb je eerst wat vragen die je wil doorspreken? Neem dan contact op met Tim de Vries (recruiter) via 06-51937357.
- Breukelen, Utrecht, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!