Overslaan naar content

Business Controller

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

Functieomschrijving

Word jij onze nieuwe collega?

Bij AVEX werken wij samen met ongeveer 250 collega's, verdeeld over 7 vestigingen in Nederland, België en het Verenigd Koninkrijk, aan diverse projecten op het gebied van audiovisuele projectinrichting en eventsupport. En we breiden ons team verder uit!

Wij zijn momenteel op zoek naar enthousiaste kandidaten voor de positie van:


(Junior) Business Controller – 40 uur


Als Business Controller bij AVEX maak je deel uit van een internationale, dynamische en ambitieuze organisatie. In deze rol rapporteer je aan de CFO en werk je nauw samen met het Finance Team. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere projectbeheersing, procesverbeteringen, opstellen van rapportages, begrotingen, jaarrekeningen en periodieke analyses voor zowel de Nederlandse, Engelse als Belgische vestigingen. Daarnaast draag je bij aan verschillende (ad hoc) projecten.

In deze proactieve rol lever je advies op basis van cijfers en analyses, waarbij je niet schroomt om corrigerend op te treden en collega's binnen de organisatie aan te spreken. Het in kaart brengen van risico's en het treffen van passende maatregelen behoren ook tot jouw taken.

Kortom, in de rol van Business Controller bij AVEX fungeer je als sparringspartner voor zowel de CFO als andere collega's. Binnen AVEX word je gestimuleerd om je op diverse gebieden te ontwikkelen, en je speelt een actieve rol in het bevorderen van professionalisering en verbeteringen van financiële processen binnen het Finance Team en andere bedrijfsonderdelen.


Jouw profiel

  • Je hebt een HBO werk-en denkniveau, aangevuld met de juiste drive, energie en ambitie om te groeien met de organisatie;
  • Je hebt relevante ervaring opgedaan en snapt wat wij zoeken;
  • Je hebt een hands-on, resultaatgerichte en innovatieve mentaliteit;
  • Kennis of nieuwsgierigheid naar Power BI is een pré;
  • Bereidheid om bij verschillende financiële processen bij te springen waar nodig.


Wat bieden wij
AVEX biedt een boeiende en veelzijdige functie binnen een dynamische branche waar de nieuwste technologieën worden toegepast. Ons familiebedrijf kenmerkt zich door een open en positieve 'can do' sfeer, waarin werkplezier de basis vormt voor goede resultaten. Klantgerichtheid en proactief meedenken staan bij ons centraal.

Naast een moderne werkomgeving bieden wij;

  • een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • 13 extra ADV dagen die je mag verruilen voor een hoger loon of gewoon lekker vrij kan nemen;
  • uitgebreide pensioenregeling waar AVEX 50% van inlegt;
  • aansluiting onder CAO wat de nodige mooie voordelen met zich mee brengt;
  • collectieve voordelen voor jouw zorgverzekering.

Naast deze praktische voordelen hebben wij onze eigen AVEX Academy, die jou ondersteunt bij het volgen van trainingen op het gebied van benodigde kennis en producten, ter bevordering van jouw persoonlijke ontwikkeling en carrière.

Je maakt deel uit van een enthousiast team waar samenwerking en werkplezier voorop staan, en waar ruimte is voor eigen inbreng en visie.


Over AVEX

AVEX is een vooruitstrevend familiebedrijf met hoofdkantoor in Breukelen en vestigingen in  Zwolle, Utrecht, Den Haag, Brussel en London. Al meer dan 35 jaar leveren wij onze klanten innovatieve audiovisuele IT oplossingen voor projectinrichting en verzorgen het onderhoud daarvan. Maar dat niet alleen. Ook bij evenementen bieden wij alle audiovisuele eventsupport, zowel nationaal als internationaal. Vele “Top 100” bedrijven worden door onze 250 collega’s voorzien van de beste creatieve oplossingen.


Interesse?

Heb je interesse in deze functie? Laat dan je gegevens achter via het sollicitatieformulier. Heb je eerst wat vragen die je wil doorspreken? Neem dan contact op met Tim de Vries (recruiter) via 06-51937357.

Op locatie
  • Breukelen, Utrecht, Nederland
Financieel/Administratief

of